E-poest ostetud tooteid saab alates kättetoimetamise päevast 30 (kolmekümne) päeva jooksul tagastada.
Toodete tagastamisel kehtivad järgmised nõuded:
tooted peavad olema originaalses ja korralikus pakendis;
toode peab olema kasutamata, avamata ja sellel peab olema säilinud kaubanduslik välimus (kõik etiketid, sildid, kleebised jms peavad olema alles);
tagastatava tooted peavad välja nägema ja olema samas seisukorras, nagu need olid kätte saades. Lisaks: kui tellimusega oli kaasas kingitus, peab ka selle tagastama.
Kui tagastatavad tooted vastavad ülaltoodud nõuetele, võite saata vabas vormis kirjutatud tagastusnõude:
1. Logige sisse oma kontosse (kui ostsite külalisena, kasutage sama e-posti aadressi, mida toodete ostmisel);
2. Avage tellimuse teave, klikkides tellimuse numbril;
3. Klikkige "LISA SÕNUM";
4. Valige tagastatavate toodete nimed, kogused, lisa tagastamise põhjus ja sisestage pangakonto andmed, kuhu raha tagastatakse;
5. Klikkige nupule "SAADA".
Vaatame teie tagastusvormi 2 tööpäeva jooksul läbi ning lepime seejärel kokku tagastamisega seonduvad üksikasjad.
Pärast tagastatud toodete kättesaamist veendume, et tagastatud tooted vastavad ülal kirjas olevatele tingimustele. Kui see nii on, tagastame teile raha 3 tööpäeva jooksul.
Ebakvaliteetsed tooted tagastatakse vastavalt Majandusministri 2001. a 29. juunil allkirjastatud määrusele Nr. 217 „Elektroonilisel teel ostetud toodete tagastamine ja ümbervahetamine“ kinnitatud Tagastamise ja ümbervahetamise reeglitele.
Kui osapoolte vahel tekib vaidlusi või tagastamisega seonduvaid probleeme, siis proovitakse esmalt olukorda Müüja ja Ostja vahel lahendada. Kui see ei õnnestu, on Ostjal võimalus pöörduda Vaidluste veebipõhine lahendamise teenuse poole: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.